A JÁTÉKRÓL

A játéknak , egy szettnek vége, amint egy játékos elér 16 pontot és legalább 2 pont az előnye. Egy meccs két nyert szettig tart.

A helyes ütőfogás.

Gyorstollas pályaméretek.
A szerva (adogatás)
A játékosok labdaeldobással eldöntik melyikőjük kezdi a szervát. Azután minden három szerva után cserélnek és a másiké az adogatás joga. Minden szerva számít. Ha az állás 15:15, a játékosok váltva szerválnak minden pontnál. A szervát a szerva zónából kell elvégezni. A labdát csípő alatt elengedjük és megütjük. A (szett-) vesztes játékos kezdi az adogatástt a következő játékban. Talajt és testet nem érhet a “speeder”.

Pontozás:

Minden ütés számít és a következőkért jár pont:

szerva hiba

a Speeder megérinti a földet

a Speeder a játék területen landol, vagy a vonalon, és már nem lehet visszaütni

a Speeder a játékterületen kívülre esik

ha a Speeder-t ugyanaz a játékos kétszer egymás után üti meg

ha a Speeder hozzaér a testhez

ha a játékos visszatéríti a Speeder-t , az elfogadható és folytatódik a játék.

Helyváltoztatás:

A játékosok minden szett után térfelet cserélnek. Amennyiben döntő (3.)  szettre kerül sor akkor 6 pontonként cserélnek térfelet.

Párosok

A Páros Meccset (A csapat, B csapat) a következőképpen játszák:
A két páros játékos ugyanazon a pályán állnak. Mindkét csapat egy támadóból és egy védekezőből áll. A hátvédnek , az ütés pillanatában, nem szabad a hátsó lábát, a csapattársa hátsó lába elé tennie. Ez szabálytalanságnak számít és pontvesztéssel jár. Az első és hátsó poziciója  a játékosoknak a szerválassal együtt változik. Ez az jelenti, hogy az a játékos, aki szervál, automatikusan hátvéd lesz. A pontozás és az adogatás szabályai megegyeznek.

 

Játssz laposan, így még gyorsabb és szórakoztatóbb a játék! 🙂

Videón láthatod a játékot